L'enciclopèdia del follet Wikia
Advertisement

L'Ackie és un nen de 9 anys que apareix a Sang Freda.

Història

Des que va néixer va viure a la vila dels seus pares. Allà va aprendre a fer servir armes de foc. Va arribar a ser millor que el seu pare amb tan sols 5 anys, posicionant-se ven aviat com al millor amb armes de foc a la vila.

A 9 anys un grup de persones van demanar hospitalitat a la seva vila i ells van acceptar, resulta que eren bandolers liderats per l'Antíoc. L'Ackie va presenciar com mataven al seu pare i violaven a la seva mare.

Donada la situació va quedar en xoc, i no va ser fins que sa mare el va cridar pel seu nom que va reaccionar, just abans que un dels bandolers intentes violar-lo va aconseguir alliberar-se, agafar una arma i fer servir les seves habilitats amb armes de foc per matar al bandoler d'un tret entre cella i cella.

Abans de tenir temps de fugir o amagar-se, Antíoc va arribar a l'estança i va veure el percal. Van tenir un breu enfrontament en el qual, malgrat les seves habilitats, l'Ackie va sortir malparat, perdent la vida.

Després de la seva mort, sa mare el plora i Antíoc es lamenta per haver-se deixat emportar per la ira i haver-lo matat.

Advertisement